Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Ο ΠΑΤΗΡ ΔΑΝΙΗΛ ΓΟΥΒΑΛΗΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΣΙΟ ΠΑΡΘΕΝΙΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΛΑΜΨΑΚΟΥ.

ΠΑΤΗΡ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΤΩΝ ΣΠΗΛΑΙΩΝ ΠΣΚΩΦ "Είμαι 91 ετών και τώρα μαρτυρώ και στον εαυτό μου και στους άλλους, ότι ο Κύριος ξέρει τα μύχια μας και κατά την πίστη και τον πόθο μας για την αλήθεια, κυβερνά τη ζωή μας συχνά θεραπεύοντας και διορθώνοντας όσα λόγω αγνοίας και ακατανοησίας ίσως εμποδίζουν την πραγματοποίηση του θελήματος του Θεού στη ζωή μας."

*Αγαπητέ πάτερ Τ.! * *Από την πλευρά μας, είναι αναγκαίο και σημαντικό* *να έχουμε στη ζωή την εσωτερική πνευματική ορμή προς την επιθυμία να εκτελέσουμε το θέλημα του Θεού. * *Πιστέψτε με, ο Κύριος θα δεχτεί και θα δικαιώσει την ειλικρίνεια των αισθημάτων μας. * *Αυτός, χωρίς εμείς να το καταλάβουμε και να το νιώσουμε, καθοδηγεί μέσα από τη ζωή την εύθραυστη βαρκούλα μας με το σταθερό Του χέρι.* *Είμαι 91 ετών και τώρα μαρτυρώ και στον εαυτό μου και στους άλλους, ότι ο Κύριος ξέρει τα μύχια μας και κατά την πίστη και τον πόθο μας για την αλήθεια, κυβερνά τη ζωή μας συχνά θεραπεύ... περισσότερα »


ΑΓΙΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ."Ο Θεός αγαπάει τον άνθρωπο, γιατί είναι αδελφός του Χριστού, και τον βλέπει ως ίσο με Αυτόν. Πρώτον είναι δούλος του Θεού, έπειτα παιδί Του και, τέλος, αδελφός Του".

*Θα σας αναφέρω και κάτι ακόμη: Ένα χρόνο περίπου αργότερα, ο Γέροντας είχε τοποθετήσει δίπλα στα πόδια του Εσταυρωμένου τη φωτογραφία ενός λιονταριού. Τον ρώτησα τι σήμαινε αυτό. Τότε ο π. Γαβριήλ σηκώθηκε και κάνοντας το σταυρό του είπε:* *— Ο σωστός άνθρωπος μπροστά στον Χριστό στέκεται ατρόμητος σαν το λιοντάρι. Δεν φοβάται τον Θεό, αφού ξέρει ότι είναι δίκαιος. Ο Θεός αγαπάει τον άνθρωπο, γιατί είναι αδελφός του Χριστού, και τον βλέπει ως ίσο με Αυτόν. Πρώτον είναι δούλος του Θεού, έπειτα παιδί Του και, τέλος, αδελφός Του».* *«Μια Κυριακή πήγα στον π. Γαβριήλ. Ήταν... περισσότερα »

ΑΓΙΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ." Βλέπεις πόσο μεγάλο θαύμα μας έδειξε ο Θεός; Εγώ κοιμόμουν και ο Χριστός με μάλωνε: «Πήγαινε έξω!». Δεν με άφηνε ο Σωτήρας να κοιμηθώ! Βλέπεις πόσο σε αγαπάει ο Θεός; Μακάρι να αγαπάει και μένα έτσι!"

* ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙ.* *«Άλλη φορά που πήγα στο Σαμτάβρο, μπήκα στο ναό, προσκύνησα τις εικόνες, άναψα τα κεριά, βγήκα έξω και κοίταξα προς το κελί. Η πόρτα ήταν ανοιχτή, αλλά ο π. Γαβριήλ δεν έβγαινε. Προς στιγμήν είδα στην είσοδο του κελιού την εικόνα της Σταύρωσης του Χριστού σαν να επέπληττε κάποιον. Νόμιζα ότι με ξεγελούσαν τα μάτια μου. Ούτε φοβήθηκα, ούτε έδωσα σημασία. Πέντε φορές κοίταξα και συνέχιζα να βλέπω την εικόνα να μαλώνει κάποιον! Αλλά πάλι νόμιζα ότι έτσι φάνταζε μόνο σε μένα. Δύο ώρες μετά, αποφάσισα να φύγω για την Τιφλίδα. Μπήκα στο ναό, έκα... περισσότερα »

ΑΓΙΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ. " Να, ο Χριστός μου είπε κατευθείαν: "Σήμερα θα έρθει η Κετεβάνι σε σένα". Από το πρωί λοιπόν σε περίμενα.

* ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙ.* *«Έχω δει πολλά στο κελί του π. Γαβριήλ, αλλά ένα μέχρι σήμερα έχει μείνει ανεξίτηλο στη μνήμη μου. Ήταν το κάτι άλλο. Γι` την ακρίβεια, μέχρι σήμερα αδυνατώ να καταλάβω τι σήμαιναν όλα αυτά. Βρισκόμουν σε μια πολύ δύσκολη κατάσταση πνευματική Κάτι μου έλειπε. Κάτι μου χρειαζόταν. Μια λέξη, ίσως, που θα ελευθέρωνε απ' όλα. Περίμενα από τον π. Γαβριήλ να μου πει εκείνος κάτι. * *Εντούτοις ο Γέροντας, ενσυνείδητα, δεν μου έλεγε τίποτα. Δυο μήνες με ανάγκαζε να πηγαίνω στο κελί του, για ν' ακούσω κάτι που τόσο πολύ επιθυμούσα. Κουράστηκα! Με ... περισσότερα »

ΠΑΤΗΡ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΤΩΝ ΣΠΗΛΑΙΩΝ " Η ζωή, μικρούλα μου, είναι σχολή που διαρκεί μια ζωή και περιοδικά δίνουμε εξετάσεις στην πνευματικότητα. Ορίστε, σου εύχομαι να περάσεις σε αυτή τη σχολή και να μην κρίνεις τους ανθρώπους και τη ζωή επιφανειακά."

*Ν.!* *Εσύ, λοιπόν, μικρούλα μου, πνευματικά έχασες τον δρόμο σου και ψάχνεις στη ζωή όχι τον Θεό, αλλά αυτό που ονομάζουν τώρα πνευματική άνεση, να περνάς καλά.* * Τώρα σπουδάζεις στο ινστιτούτο, έχοντας επιλέξει μια συγκεκριμένη ειδικότητα. και όλες οι προσπάθειες σου είναι προσανατολισμένες προς την απόκτηση γνώσεων σε αυτό τον τομέα.* *Όμως στα ζητήματα της πίστης για κάποιο λόγο περιορίζεις τον εαυτό σου σε υπερβολικά πρωτόγονη αντίληψη και θέλεις ένα: το να περνάς καλά. Δεν γνωρίζεις τις βάσεις της πίστης, δεν βρήκες τον χρόνο να προσπαθήσεις να καταλάβεις τον θεμελιώδ... περισσότερα »

ΠΑΤΗΡ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΤΩΝ ΣΠΗΛΑΙΩΝ " Ο υπολογιστής είναι κι αυτός μια εφεύρεση όπως οι υπόλοιπες. Στη Γραφή λέει: «πάντα μοι έξεστιν άλλ' ουκ εγώ έξουσιασθήσομαι υπό τίνος»

PROSKINITISστοΑΠΑΝΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
*Αγαπητοί Ι και Α.!* *Χρησιμοποιείτε διάφορα τεχνολογικά προϊόντα, τα οποία έχει εφεύρει ο άνθρωπος όχι χωρίς τον Θεό. Διότι ο Κύριος είπε ρητά: «Χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν».* *Ο υπολογιστής είναι κι αυτός μια εφεύρεση όπως οι υπόλοιπες. Στη Γραφή λέει: «πάντα μοι έξεστιν άλλ' ουκ εγώ έξουσιασθήσομαι υπό τίνος». Αν με τον υπολογιστή ο άνθρωπος κάνει το έργο του Θεού και προς δόξαν Θεού, για παράδειγμα, εκδίδει λειτουργικά βιβλία ή γραμματεία των αγίων Πατέρων, τότε ο άνθρωπος σώζεται με αυτό. Αν χρησιμοποιεί την τεχνολογία για κάθε ασχημία και βίαια παιχνίδια, τότε είν... περισσότερα »